Page 20 - A középiskolák összehasonlító elemzése a KIR bázisán
P. 20

A középiskolák összehasonlító elemzése a KIR bázisán
6. táblázat. Az első húsz szakiskola a rangsorban a kétféle mutató értékeivel együtt
Iskola neve Település 1 faktor
4 faktor súlyozott értéke
Dobos C. József Vendéglátóipari Szakképző Iskola Budapest XIII. kerület 98 102
Sipkay Barna Kereskedelmi, Vendéglátóipari, Idegenforgalmi Középiskola, Szakiskola
Nyíregyháza 66 84
Kaposvári Eötvös Loránd Műszaki Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium
Kaposvár 57 80
Győri Krúdy Gyula Gimnázium, Két Tanítási Nyelvű Középiskola Győr 55 80
Hansági Ferenc Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Szakiskola és Szakközépiskola
Szeged 52 78
Székesfehérvári Deák Ferenc Kereskedelmi és Vendéglátóipari Szakképző Iskola
Székesfehérvár 47 76
Aranybika Vendéglátóipari Szakképző Iskola Debrecen 45 73
Szamos Mátyás Vendéglátóipari Szakközépiskola és Szakiskola (Mansfeld P. u.)
Budapest XXI. kerület 42 79
Keszthelyi Vendéglátó, Idegenforgalmi, Kereskedelmi Szakképző Iskola és Kollégium
Keszthely 42 72
Gárdonyi Géza Szakképző Iskola Székesfehérvár 40 76
Tessedik Sámuel Szakképző Iskola és Gimnázium Kisvárda 39 69
Giorgio Perlasca Vendéglátóipari Szakközépiskola és Szakiskola Budapest X. kerület 38 77
Unghváry László Kereskedelmi és Vendéglátóipari Szakközépiskola és Szakiskola
Cegléd 38 73
Szolnoki Szolgáltatási Szakközép- és Szakiskola Szolnok 36 68
Gundel Károly Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Szakképző Iskola Budapest IX. kerület 36 72
Szombathelyi Kereskedelmi és Vendéglátói Szakképző Iskola és Kollégium
Szombathely 35 69
Magyar Máltai Szeretetszolgálat Károly Róbert Szakközépiskola és Szakiskola
Gyöngyös 35 68
Pettkó-Szandtner Tibor Lovas Szakképző Iskola és Kollégium Bábolna 32 63
Dr. Mező Ferenc–Thúry György Gimnázium és Szakképző Iskola Nagykanizsa 30 69
Pálffy Miklós Kereskedelmi Szakképző Iskola Győr 29 67
5.2.2. Gimnáziumok
A gimnáziumok esetében is két főkomponensmodell készült, egy egyfaktoros és egy négyfaktoros. A gimná- ziumoknál a szakiskolákhoz képest plusz eredményességi mutatókat jelentenek az érettségire és a felvételi eredményére vonatkozó indikátorok.
7. táblázat. Rotált faktorsúlyok és varianciák a gimnáziumok esetében
Változó
1 faktoros modell
4 faktoros modell
1. faktor
2. faktor
3. faktor
4. faktor
Szövegértés
0,849
0,819
–0,348
–0,010
–0,023
Matematika
0,873
0,800
–0,416
0,030
–0,025
Lemorzsolódás1
–0,015
–0,029
–0,019
0,006
0,985
Lemorzsolódás2
–0,753
–0,317
0,813
–0,071
0,026
Lemorzsolódás3
–0,742
–0,308
0,807
–0,065
0,019
Hiányzás1
–0,641
–0,194
0,720
0,332
–0,064
Hiányzás2
–0,762
–0,254
0,873
0,119
–0,026
»
20 • A középiskolák összehasonlító elemzése a KIR bázisán


































































































   18   19   20   21   22