Page 191 - A középiskolák összehasonlító elemzése a KIR bázisán
P. 191

9. táblázat. Hierarchikus lineáris modell a kompetenciamérésre, 2013/10. osztály, 2011/8. osztály, szövegértés A korábbi szövegértés-teszteredményt használó modell
Standardizált reziduálisok:
Véletlen hatások:
Megfigyelések száma: 55 912, groups: tipus.y, 6
Fix hatások:
Fix hatások korrelációja:
Véletlen hatások:
Min
Kvartilis
Median
Harmadik kvartilis
Max
–7,647
–0,616
0,028
0,648
4,702
Groups
Name
Variance
Std. Dev.
Corr
tipus.y
(Intercept)
1,813e+04
134,640
O_zpsc.x
3,226e–02
0,179
–0,99
csh_index.y
4,250e+03
65,191
0,37 –0,34
Residual
1,160e+04
107,709
Becsült érték
St. hiba
T-érték
(Intercept)
667,190
52,495
12,710
O_zpsc.x
0,600
0,069
8,576
(Intr)
O_zpsc.x
-0,983
(Intercept)
O_zpsc.x
csh_index.y
8 évfolyamos gimnázium
–1,038
0,042
20,975
6 évfolyamos gimnázium
–39,947
0,067
15,298
4 évfolyamos gimnázium
–46,274
0,055
24,963
szakközépiskola
–30,238
0,024
25,220
szakiskola
67,610
–0,103
28,807
speciális szakiskola
132,630
–0,186
–8,035
A középiskolák összehasonlító elemzése a KIR bázisán • 191


































































































   189   190   191   192   193