Page 190 - A középiskolák összehasonlító elemzése a KIR bázisán
P. 190

A középiskolák összehasonlító elemzése a KIR bázisán
8. táblázat. Hierarchikus lineáris modell a kompetenciamérésre, 2013/10. osztály, 2011/8. osztály, szövegértés A mindkét változót használó modell
Standardizált reziduálisok:
Véletlen hatások:
Megfigyelések száma: 55 895, groups: tipus.y, 6 Fix hatások:
Fix hatások korrelációja:
Véletlen hatások:
Min
Kvartilis
Median
Harmadik kvartilis
Max
–7,9530
–0,607
0,032
0,648
4,812
Groups
Name
Variance
Std. Dev.
Corr
tipus.y
(Intercept)
5,657e+03
75,212
O_zpsc.x
1,598e–03
0,039
–0,88
M_zpsc.x
2,440e–03
0,049
–0,96 0,97
csh_index.y
5,988e+02
24,471
–0,17 0,04 0,06
Residual
1,100e+04
104,863
Becsült érték
St. hiba
T-érték
(Intercept)
589,028
33,024
17,836
M_zpsc.x
0,150
0,021
7,021
O_zpsc.x
0,495
0,017
28,776
(Intr)
M_zps.
M_zpsc.x
–0,953
O_zpsc.x
–0,868
0,911
(Intercept)
O_zpsc.x
M_zpsc.x
csh_index.y
8 évfolyamos gimnázium
2,096
0,026
0,014
16,165
6 évfolyamos gimnázium
–71,511
0,038
0,048
8,526
4 évfolyamos gimnázium
–91,586
0,031
0,050
20,880
szakközépiskola
–59,606
0,016
0,026
22,821
szakiskola
85,133
–0,047
–0,061
27,778
speciális szakiskola
86,343
–0,059
–0,067
–1,823
190 • A középiskolák összehasonlító elemzése a KIR bázisán


































































































   188   189   190   191   192