Page 189 - A középiskolák összehasonlító elemzése a KIR bázisán
P. 189

7. táblázat. Hierarchikus lineáris modell kompetenciamérésre, 2013/10. osztály, 2011/8. osztály, matematika
Standardizált reziduálisok:
Véletlen hatások:
Megfigyelések száma: 55 893, groups: tipus.y, 6 Fix hatások:
Fix hatások korrelációja:
Véletlen hatások:
Min
Kvartilis
Median
Harmadik kvartilis
Max
–7,3359
–0,573
0,058
0,647
5,441
Groups
Name
Variance
Std. Dev.
Corr
tipus.y
(Intercept)
3,585e+04
189,334
M_zpsc.x
1,221e–02
0,110
–0,72
csh_index.y
3,063e+03
55,341
–0,70 0,02
Residual
1,348e+04
116,104
Becsült érték
St. hiba
T-érték
(Intercept)
708,382
59,468
11,91
M_zpsc.x
0,617
0,048
12,81
(Intr)
M_zpsc.x
–0,984
(Intercept)
O_zpsc.x
csh_index.y
8 évfolyamos gimnázium
–173,529
0,119
10,118
6 évfolyamos gimnázium
–203,192
0,130
17,100
4 évfolyamos gimnázium
–133,284
0,062
27,388
szakközépiskola
–15,201
–0,026
29,989
szakiskola
206,521
–0,228
30,404
speciális szakiskola
–103,986
–0,049
61,766
A középiskolák összehasonlító elemzése a KIR bázisán • 189


































































































   187   188   189   190   191