Page 188 - A középiskolák összehasonlító elemzése a KIR bázisán
P. 188

A középiskolák összehasonlító elemzése a KIR bázisán
6. táblázat. Hierarchikus lineáris modell a kompetenciamérésre, 2012/10. osztály, 2010/8. osztály, szövegértés A szövegértés pontszámot tartalmazó modell részletei
Standardizált reziduálisok:
Véletlen hatások:
Megfigyelések száma: 60 823, groups: tipus.y, 6 Fix hatások:
Fix hatások korrelációja:
Véletlen hatások:
Min
Kvartilis
Median
Harmadik kvartilis
Max
–9,697
–0,622
0,023
0,646
5,302
Groups
Name
Variance
Std. Dev.
Corr
tipus.y
(Intercept)
2,435e+03
49,340
O_zpsc.x
7,041e–03
0,083
–0,81
csh_index.y
5,968e+02
24,430
–0,47 0,76
Residual
226e+04
110,747
Becsült érték
St. hiba
T-érték
(Intercept)
642,401
20,974
30,63
O_zpsc.x
0,564
0,024
22,96
(Intr)
O_zpsc.x
–0,802
(Intercept)
M_zpsc.x
csh_index.y
8 évfolyamos gimnázium
0,270
0,078
18,333
6 évfolyamos gimnázium
–24,188
0,087
27,965
4 évfolyamos gimnázium
–68,653
0,103
23,958
szakközépiskola
–37,705
0,067
22,556
szakiskola
17,757
–0,022
24,342
speciális szakiskola
6,377
–0,019
–4,162
188 • A középiskolák összehasonlító elemzése a KIR bázisán


































































































   186   187   188   189   190