Page 187 - A középiskolák összehasonlító elemzése a KIR bázisán
P. 187

5. táblázat. Hierarchikus lineáris modell a kompetenciamérésre, 2012/10. osztály, 2010/8. osztály, szövegértés A matematika-pontszámot tartalmazó modell részletei
Standardizált reziduálisok:
Véletlen hatások:
Megfigyelések száma: 60 818, groups: tipus.y, 6 Fix hatások:
Fix hatások korrelációja:
Véletlen hatások:
Min
Kvartilis
Median
Harmadik kvartilis
Max
–7,791
–0,622
0,051
0,673
3,921
Groups
Name
Variance
Std. Dev.
Corr
tipus.y
(Intercept)
4,043e+03
63,583
M_zpsc.x
4,428e–03
0,066
–0,45
csh_index.y
1,382e+03
37,179
0,21 0,02
Residual
1,574e+04
125,453
Becsült érték
St. hiba
T-érték
(Intercept)
928,994
28,707
32,36
M_zpsc.x
0,409
0,029
14,02
(Intr)
M_zpsc.x
–0,510
(Intercept)
M_zpsc.x
csh_index.y
8 évfolyamos gimnázium
49,931
0,033
18,230
6 évfolyamos gimnázium
41,817
0,028
30,039
4 évfolyamos gimnázium
–29,522
0,055
33,559
szakközépiskola
–37,653
0,030
31,397
szakiskola
43,390
–0,097
31,107
speciális szakiskola
–10,647
–0,043
17,445
A középiskolák összehasonlító elemzése a KIR bázisán • 187


































































































   185   186   187   188   189