Page 146 - A középiskolák összehasonlító elemzése a KIR bázisán
P. 146

A középiskolák összehasonlító elemzése a KIR bázisán
Indikátor neve
Évfolyamismétlők száma
Adatszámítási mód
KIR-STAT-ban szereplő érték (OSA4 d_evfism) átlagolása különféle bontásokban
Bontások
Országos
Regionális
Megyei
Intézményi Intézménytípusra Évfolyamra (10. évfolyam) Lányok száma
Adatforrás
KIR-STAT
Időszak, gyakoriság
Éves
Relevancia
A méltányosság egyik „klasszikus” indikátora, visszautal a pedagógiai munka hatékonyságára is.
Indikátor neve
Évfolyamismétlésre utasítottak száma
Adatszámítási mód
KIR-STAT-ban szereplő érték (OSA4 d_evfismu) átlagolása különféle bontásokban
Bontások
Országos
Regionális
Megyei
Intézményi Intézménytípusra Évfolyamra (10. évfolyam) Lányok száma
Adatforrás
KIR-STAT
Időszak, gyakoriság
Relevancia
A méltányosság egyik „klasszikus” indikátora, visszautal a pedagógiai munka hatékonyságára is.
Indikátor neve
Hátrányos helyzetű és halmozottan hátrányos helyzetű diákok száma/aránya (HH, HHH)
Adatszámítási mód
KIR-STAT-ban szereplő értékek átlagolása különféle bontásokban
Bontások
Országos
Regionális
Megyei
Intézményi Intézménytípusra Évfolyamra (10. évfolyam) Lányok száma
Adatforrás
KIR-STAT
Időszak, gyakoriság
Relevancia
A méltányosság olyan indikátora, amely a tanulók családi háttér szerinti eloszlására utal. Hasonló a családi háttér indexe alapján kiszámolható eloszlásokra, de a HH és HHH kritériumait jogszabály rögzíti, és ezek eltérnek a CSHI belső szerkezetétől (ezért ezen index alapján kialakult sorrendek eltérhetnek a CSHI-index szerinti sorrendektől).
146 • A középiskolák összehasonlító elemzése a KIR bázisán


































































































   144   145   146   147   148