Page 100 - A középiskolák összehasonlító elemzése a KIR bázisán
P. 100

A középiskolák összehasonlító elemzése a KIR bázisán
14. ábra. Az elérni kívánt iskolai végzettség 8. osztályban a tanári értékelés szerint, matematika
Első pillantásra a továbbtanulási aspirációk változására inkább a 10.-es tanári értékelések hatottak. Látható, hogy akit 10. osztályban alulértékeltek a tanárok, azok körében nagyobb mértékben csökkent az elérni kívánt iskolai végzettség szintje, míg a felülértékelt tanulók továbbtanulási ambíciói pozitív irányban változtak (lásd 15. ábra és 31. táblázat).
15. ábra. Az elérni kívánt iskolai végzettség változása 8. és 10. osztály között a tanári értékelés szerint (matematika)
100 • A középiskolák összehasonlító elemzése a KIR bázisán


































































































   98   99   100   101   102