Nyitás: Bemutatkozik a művész és a Tanulás művészete |
|
Ennek meg kell történnie: |
A diákok találkoznak a művésszel, aki bevezeti őket a Tanulás művészetébe, és megismerkednek egymással. |
Szükséges: |
Olyan elemek, amelyek megváltoztatják a terem jellegét. Ezek gyakran a művész munkájával kapcsolatosak. Zenelejátszó és lejátszási lista nyugodt, hangulatos zenével. |
Előkészíteni: |
A tanár és a diákok a művész felé kérdéseket fogalmaznak meg, mielőtt először találkoznának vele. Nyomtassunk ki egy képet róla, ahogy alkot, hogy ebből indulhassanak ki a gyerekek. |
Készítsd elő a szobában: |
Változtassunk a megszokott térrendezésen. Mozdítsuk el az asztalokat, székeket, tegyünk ki a falra valami újat. Vegyünk vissza a fényekből, használhatunk mécseseket, vigyünk be új illatot, kapcsoljunk be egy nyugodt, hangulatos zenét. |
Így néz ki a tér: |
Tanterem |
ÚTMUTATÓ: |
Bemelegítés: Névkör |
|
Ennek meg kell történnie: |
Bemelegítés nyújtással, majd mindenki elmondja a nevét, és valami ehetőt a neve kezdőbetűjével. Mindenki mindent elismétel. |
Szükséges: |
|
Előkészíteni: |
|
A tér előkészítése: |
|
Így néz ki a tér: |
Tágas tér |
ÚTMUTATÓ: |
Reflexió: Egy szó |
|
Ennek meg kell történnie: |
A tanulók felidézik és reflektálnak az alkalomra, egy szó kimondásával. |
Szükséges: |
Szőnyegek / matracok vagy takaró, ahol minden diák kényelmesen össze tud gyűlni. |
Előkészíteni: |
|
A tér előkészítése: |
Készítsd elő a szőnyegeket /matracokat / takarókat |
Így néz ki a tér: |
Tágas tér |
ÚTMUTATÓ: |
Fő tevékenység: PIROS ÉS ZÖLD LÁMPA |
|
Ennek meg kell történnie: |
Egy ismerős fejlesztő gyermekjátékon keresztül a csoport az új foglalkozásvezetővel ismerkedik szabályokat követve, és ritmust, a számokat és a számolást gyakorolva. |
Szükséges: |
|
Előkészíteni: |
A Piros és zöld lámpa játékra alkalmas tér megkeresése. |
A tér előkészítése: |
|
Így néz ki a tér: |
Testnevelésterem, szabadtéri terület vagy nagy, üres tanterem ( kb. 20 méter hosszú)) |
UTASÍTÁS: |