Page 198 - A középiskolák összehasonlító elemzése a KIR bázisán
P. 198
A középiskolák összehasonlító elemzése a KIR bázisán
18. táblázat. 2011/8. osztály–2013/10. osztály, szövegértés, pozitív faktorok
Sor- szám
Név
4 osztályos gimnázium
8 osztályos gimnázium
Konf. Konf. alsó felső
6 osztályos gimnázium
Konf. Konf. alsó felső
Szakiskola
Konf. Konf. alsó felső
Szakközépiskola
Konf. Konf. alsó felső
Konf. alsó
Konf. felső
6 a02g02c02
12 isknagy 0,252 0,411 0,097 0,42 0,198 0,492 –0,08 0,114 0,116 0,29
13 m_stat 0,507 0,663 0,215 0,591 0,546 0,75 0,235 0,61 0,447 0,709
15 o_stat 0,617 0,755 0,445 0,706 0,632 0,809 0,254 0,669 0,569 0,745 26 TE00201 0,245 0,438 0,191 0,638 0,314 0,571 –0,123 0,056 0,037 0,196
39 TE00803 0,121 0,288 0,188 0,455 0,051 0,346 –0,113 0,043 0,01 0,153
40 TE00804 0,047 0,253 0,087 0,466 0,04 0,31 –0,134 0,052 0,084 0,239
367 q_tars_osszetetel 0,241 0,449 –0,074 0,334 0,179 0,591 0,087 0,243 0,191 0,403
368 q_tars_osszetetel_tipus 0,167 0,365 –0,058 0,409 0,136 0,528 0,056 0,299 0,207 0,423
369 tan_nehezseg 0,281 0,551 0,109 0,687 0,184 0,677 0,119 0,317 0,014 0,359
370 q_tan_nehezseg 0,371 0,569 0,094 0,602 0,186 0,62 0,084 0,257 0,185 0,398
371 q_tan_nehezseg_tipus 0,327 0,491 0,104 0,488 0,169 0,544 0,112 0,303 0,179 0,392
373 motivacio 0,248 0,437 –0,232 0,117 0,223 0,515 0,02 0,199 0,136 0,324 377 bs_suly3 0,056 0,218 0,02 0,353 0,193 0,431 –0,032 0,132 0,046 0,187 419 bs_suly45 0,043 0,196 0,003 0,373 0,008 0,23 –0,154 0,022 0,061 0,22 430 bs_suly56 0,063 0,222 0,009 0,332 0,057 0,308 –0,117 0,056 0,039 0,191 478 szghtanulo 0,228 0,401 0,159 0,553 0,278 0,498 –0,119 0,09 0,17 0,314
480 teremszam 0,236 0,413 0,13 0,464 0,289 0,581 –0,129 0,049 0,085 0,224
481 teremfh 0,253 0,417 0,212 0,551 0,391 0,614 –0,121 0,06 0,125 0,259
482 sztszam 0,166 0,321 0,129 0,472 0,099 0,471 –0,138 0,042 0,078 0,212
483 sztfh 0,201 0,347 0,212 0,5 0,321 0,574 –0,123 0,064 0,072 0,206
513 gyszam_nappali 0,31 0,478 0,339 0,632 0,437 0,644 –0,121 0,075 0,167 0,318
514 p_kpiskt 0,278 0,432 0,161 0,551 0,403 0,621 –0,116 0,034 0,103 0,255
526 p_osszesen 0,269 0,438 0,235 0,576 0,402 0,619 –0,125 0,048 0,102 0,252
527 pmi_telj 0,281 0,455 0,206 0,557 0,392 0,618 –0,141 0,039 0,103 0,262
530 pmi_osszesen1 0,269 0,431 0,219 0,579 0,405 0,608 –0,093 0,066 0,111 0,243 536 biz_eretts 0,247 0,406 0,263 0,551 0,383 0,61 NA NA 0,124 0,272 557 d_iny2 0,317 0,471 0,216 0,574 0,42 0,651 –0,18 0,042 0,14 0,286 561 dl_osszes 0,311 0,476 0,299 0,616 0,36 0,617 –0,056 0,096 0,074 0,202 570 dl_iny2 0,308 0,467 0,2 0,556 0,39 0,621 –0,185 0,04 0,124 0,272
611 d_letszevvege 0,316 0,488 0,326 0,616 0,416 0,637 –0,126 0,052 0,163 0,304
612 d_tovabblep 0,337 0,495 0,329 0,615 0,424 0,643 –0,099 0,085 0,171 0,328
614 h_lszevvege 0,316 0,488 0,326 0,616 0,416 0,637 –0,126 0,052 0,163 0,304
616 h_1ora 0,15
621 h_igazolt 0,288 0,445 0,105 643 nny_nyo_szloven 0,053 0,106 0,113 693 ternagy 0,074 0,242 –0,169
0,114 0,268 –0,155 0,314 0,04 0,336 0,049 0,231 0,115 0,277
0,298
0,006 0,397
0,517 0,289 0,589 –0,141 0,033 0,156 0,302 0,264 NA NA 0,028 0,062 0,036 0,074 0,196 0,066 0,367 0,012 0,197 0,054 0,217
0,125 0,376
–0,058 0,092
0,117 0,265
198 • A középiskolák összehasonlító elemzése a KIR bázisán