Hogyan kell JÓL tanulni és milyen képességeket kell fejleszteni ahhoz hogy a tanulás mint feladat könnyedén megvalósítható legyen?
Vajon az első-másodikos gyermekek kellő segítséget kapnak abban hogy a tanulás hogyanjáról szerezzenenek kézzel fogható tudást és tapasztalatot?
Az óvoda és iskola közötti váltás nagy lépés a gyermek életében, hogyan segíthető minél inkább ez a folyamat?
Többek között ezekere a kérdésekre is keresi a választ a Tanulás Művészete programunk.
Angliai és Norvég partnerek után most Magyarországon - világviszonylatban egyedülállóan - dolgozunk az első-másodikos korosztályos tanulókkal, pedagógusaival és képzett művészeinkkel a Tanulás Művészetén.
Egy olyan két éves kiterjedt programot valósítunk meg 3 magyarországi iskolában amely kifejezetten azokra az Agyi Végrehajtó Funkciókra épül (Munkamemória, Önkontroll és Gondolkodásbeli rugalmasság) amelyek elengedhetetlenek a tanulás stratégiájának kidolgozásában, és szoros összefüggést mutatnak a kreatív képességekkel. Ezen funkciók létezéséről és fontosságáról már számos kutatás készült, de célzott fejlesztésével ebben a korosztályban a világon elsőként ez a program foglalkozik.
Programunkat folyamatos mérés kíséri, így az akciókutatás keretein belül pontos rálátást fogunk kapni hatásáról.
Kövessetek minket hogy folyamatosan értesülhessetek a legfrissebb történésekről és programunk gyakorlati megvalósításáról.
Megvalósító partneriskoláink:
(Bártfa Utcai Általános Iskola, Pécsi Sebestyén Ének-zenei Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola és Budapest XXIII. Kerületi Mikszáth Kálmán Általános Iskola)