![](files/1/260173032_2784888011809850_965046281996147232_n-1600x.jpeg)
![](files/1/260652479_2784887211809930_2171522952961712513_n-1600x.jpeg)
![](files/1/img-3906-1600x.jpeg)
![](files/1/img_3848-1600x.jpeg)
![](files/1/img_4176-1600x.jpeg)
![](files/1/2021-08-10_12.22.47-1600x.jpeg)
![](files/1/2021-08-10_14.54.45-1600x.jpeg)
![](files/1/img_4633-1600x.jpeg)
![](files/1/img_4651-1600x.jpeg)
![A Programról](/tanulas-muveszete/files/1/img_4080-800x.jpeg)
A Programról
Hogyan kell JÓL tanulni és milyen képességeket kell fejleszteni ahhoz hogy a tanulás mint feladat könnyedén megvalósítható legyen?
Vajon az első-másodikos gyermekek kellő segítséget kapnak abban hogy a tanulás hogyanjáról szerezzenenek kézzel fogható tudást és tapasztalatot?
Az óvoda és iskola közötti váltás nagy lépés a gyermek életében, hogyan segíthető minél inkább ez a folyamat?
Többek között ezekere a kérdésekre is keresi a választ a Tanulás Művészete programunk.
Angliai és Norvég partnerek után most Magyarországon - világviszonylatban egyedülállóan - dolgozunk az első-másodikos korosztályos tanulókkal, pedagógusaival és képzett művészeinkkel a Tanulás Művészetén.
Egy olyan két éves kiterjedt programot valósítunk meg 3 magyarországi iskolában amely kifejezetten azokra az Agyi Végrehajtó Funkciókra épül (Munkamemória, Önkontroll és Gondolkodásbeli rugalmasság) amelyek elengedhetetlenek a tanulás stratégiájának kidolgozásában, és szoros összefüggést mutatnak a kreatív képességekkel. Ezen funkciók létezéséről és fontosságáról már számos kutatás készült, de célzott fejlesztésével ebben a korosztályban a világon elsőként ez a program foglalkozik.
Programunkat folyamatos mérés kíséri, így az akciókutatás keretein belül pontos rálátást fogunk kapni hatásáról.