1 / ....
x
A Programról

A Programról

Hogyan kell JÓL tanulni és milyen képességeket kell fejleszteni ahhoz hogy a tanulás mint feladat könnyedén megvalósítható legyen?

Vajon az első-másodikos gyermekek kellő segítséget kapnak abban hogy a tanulás hogyanjáról szerezzenenek kézzel fogható tudást és tapasztalatot?

Az óvoda és iskola közötti váltás nagy lépés a gyermek életében, hogyan segíthető minél inkább ez a folyamat?

Többek között ezekere a kérdésekre is keresi a választ a Tanulás Művészete programunk.

Angliai és Norvég partnerek után most Magyarországon - világviszonylatban egyedülállóan - dolgozunk az első-másodikos korosztályos tanulókkal, pedagógusaival és képzett művészeinkkel a Tanulás Művészetén.

Egy olyan két éves kiterjedt programot valósítunk meg 3 magyarországi iskolában amely kifejezetten azokra az Agyi Végrehajtó Funkciókra épül (Munkamemória, Önkontroll és Gondolkodásbeli rugalmasság) amelyek elengedhetetlenek a tanulás stratégiájának kidolgozásában, és szoros összefüggést mutatnak a kreatív képességekkel. Ezen funkciók létezéséről és fontosságáról már számos kutatás készült, de célzott fejlesztésével ebben a korosztályban a világon elsőként ez a program foglalkozik.

Programunkat folyamatos mérés kíséri, így az akciókutatás keretein belül pontos rálátást fogunk kapni hatásáról.

Bővebben >