Page 202 - A középiskolák összehasonlító elemzése a KIR bázisán
P. 202
A középiskolák összehasonlító elemzése a KIR bázisán
25. táblázat. 2010/8. osztály–2012/10. osztály, szövegértés, negatív faktorok
Sor- szám
4 osztályos gimnázium
8 osztályos gimnázium
6 osztályos gimnázium
Szakiskola
Szakközépiskola
Név
Konf. alsó
Konf. felső
Konf. alsó
Konf. felső
Konf. alsó
Konf. felső
Konf. alsó
Konf. felső
Konf. alsó
Konf. felső
14 m_se
16 o_se –0,498 –0,307 –0,492 –0,161 –0,507 –0,149 –0,26 –0,048 –0,412 –0,221
613 d_nemleptovabb
26. táblázat. 2011/8. osztály–2013/10. osztály, szövegértés, pozitív faktorok
–0,501 –0,405
–0,298 –0,216
–0,459 –0,49
–0,081 –0,086
–0,541 –0,421
–0,201 –0,146
–0,242 –0,144
0,008 0,013
–0,389 –0,19
–0,177 –0,051
Sor- szám
4 osztályos gimnázium
Konf. Konf. alsó felső
8 osztályos gimnázium
Konf. Konf. alsó felső
6 osztályos gimnázium
Konf. Konf. alsó felső
Szakiskola
Szakközépiskola
Név
Konf. Konf. Konf. alsó felső alsó
0,049 0,231 0,115 –0,08 0,114 0,116 0,235 0,61 0,447 0,254 0,669 0,569
–0,123 0,056 0,037 –0,113 0,043 0,01 –0,134 0,052 0,084
Konf. felső
0,277 0,29 0,709 0,745 0,196 0,153 0,239 0,403 0,423 0,359 0,398 0,392 0,324 0,314 0,224 0,259 0,212 0,206 0,318
6 a02g02c02
12 isknagy
13 m_stat
15 o_stat
26 TE00201
39 TE00803
40 TE00804
367 q_tars_osszetetel
368 q_tars_osszetetel_tipus
369 tan_nehezseg
0,114 0,268 0,252 0,411 0,507 0,663 0,617 0,755 0,245 0,438 0,121 0,288 0,047 0,253 0,241 0,449 0,167 0,365 0,281 0,551 0,371 0,569 0,327 0,491 0,248 0,437 0,228 0,401 0,236 0,413 0,253 0,417 0,166 0,321 0,201 0,347 0,31 0,478
–0,155 0,314 0,097 0,42 0,215 0,591 0,445 0,706 0,191 0,638 0,188 0,455 0,087 0,466 –0,074 0,334 –0,058 0,409 0,109 0,687 0,094 0,602 0,104 0,488 –0,232 0,117 0,159 0,553
0,04 0,336 0,198 0,492 0,546 0,75 0,632 0,809 0,314 0,571 0,051 0,346 0,04 0,31 0,179 0,591 0,136 0,528 0,184 0,677 0,186 0,62 0,169 0,544 0,223 0,515 0,278 0,498 0,289 0,581 0,391 0,614 0,099 0,471 0,321 0,574 0,437 0,644
0,087 0,243 0,191 0,056 0,299 0,207 0,119 0,317 0,014 0,084 0,257 0,185 0,112 0,303 0,179 0,02 0,199 0,136
370 q_tan_nehezseg
371 q_tan_nehezseg_tipus
373 motivacio 478 szghtanulo
480 teremszam
481 teremfh
482 sztszam
483 sztfh
513 gyszam_nappali
514 p_kpiskt 0,278 0,432 0,161 0,551 0,403 0,621 –0,116 0,034 0,103 0,255
526 p_osszesen 0,269 0,438 0,235 0,576 0,402 0,619 –0,125 0,048 0,102 0,252
527 pmi_telj 0,281 0,455 0,206 0,557 0,392 0,618 –0,141 0,039 0,103 0,262
530 pmi_osszesen1 0,269 0,431 0,219 0,579 0,405 0,608 –0,093 0,066 0,111 0,243 536 biz_eretts 0,247 0,406 0,263 0,551 0,383 0,61 NA NA 0,124 0,272 557 d_iny2 0,317 0,471 0,216 0,574 0,42 0,651 –0,18 0,042 0,14 0,286 561 dl_osszes 0,311 0,476 0,299 0,616 0,36 0,617 –0,056 0,096 0,074 0,202 570 dl_iny2 0,308 0,467 0,2 0,556 0,39 0,621 –0,185 0,04 0,124 0,272
611 d_letszevvege 0,316 0,488 0,326 0,616 0,416 0,637 –0,126 0,052 0,163 0,304
612 d_tovabblep 0,337 0,495 0,329 0,615 0,424 0,643 –0,099 0,085 0,171 0,328
614 h_lszevvege 0,316 0,488 0,326 0,616 0,416 0,637 –0,126 0,052 0,163 0,304
0,13 0,464 0,212 0,551 0,129 0,472 0,212 0,5 0,339 0,632
–0,119 0,09 0,17 –0,129 0,049 0,085 –0,121 0,06 0,125 –0,138 0,042 0,078 –0,123 0,064 0,072 –0,121 0,075 0,167
616 h_1ora
621 h_igazolt
643 nny_nyo_szloven 693 ternagy
0,15 0,298
0,288 0,445
0,053 0,106 0,113 0,074 0,242 –0,169
–0,058 0,092 0,117
0,265
0,006 0,397 0,105 0,517
–0,141 0,033 0,156
0,302
0,125 0,376
0,289 0,589
0,264 NA NA 0,028 0,062 0,036 0,074 0,196 0,066 0,367 0,012 0,197 0,054 0,217
202 • A középiskolák összehasonlító elemzése a KIR bázisán